пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Депресія: поговорімо



Сьогодні під егідою ВООЗ у світі відзначають Всесвітній день здоров’я

Цього дня в 1948 році набув чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я, підписаний у липні 1946. З 1950 року Всесвітні дні здоров’я відзначаються щороку 7 квітня, і щоразу вони присвячені певним темам. Кожна тема відображає пріоритетну царину діяльності, що є актуальною для ВООЗ на даний момент. Всесвітній день здоров’я є гарною нагодою для всіх країн світу докласти сконцентрованих зусиль задля вирішення  ключових питань охорони здоров’я суспільства. Цьогорічною темою Всесвітнього дня здоров’я стане депресія. Депресія – це захворювання, яке характеризується постійним станом зневіри і втратою інтересу до видів діяльності, які зазвичай приносять задоволення, а також нездатністю виконувати повсякденні справи, протягом, щонайменше, двох тижнів. Крім того, у людей, які страждають депресією, зазвичай присутні кілька з перерахованих нижче симптомів: нестача енергії, зниження апетиту, сонливість або безсоння, тривога, зниження концентрації, нерішучість, занепокоєння, почуття власної нікчемності, провини або відчаю, а також думки про заподіяння собі шкоди або самогубство. Від депресії страждають люди різного віку, всіх категорій населення і в усіх країнах. Ризик депресії погіршується бідністю, безробіттям, життєвими подіями, такими як втрата близької людини або розрив стосунків, фізичної хворобою і проблемами, викликаними алкогольною чи наркотичною залежністю. Девіз цьогорічної кампанії: «Депресія: поговорімо». Розмова з людьми, яким ви довіряєте, може бути першим кроком до позбавлення від депресії.

Немає коментарів:

Дописати коментар