НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ
З а
результатами проведення моніторингу виконання основних положень законодавчих
актів щодо запобігання та протидії домашньому насильству у закладі освіти, а саме Постанов КМУ №654
від 22.08.2018, №655 від 22.08.2018, №658 від 22.08.2018, №824 від 21.08.2019 станом на 20.02.2020 р.
На виконання ЗУ «Про
запобігання та протидії домашньому насильству», з метою комплексного підходу до
запобігання та протидії домашньому насильству та відповідно до пп. 28, 38
Порядку взаємодії суб’єктів , що здійснюють заходи в сфері запобігання та
протидії домашньому насильству та/ або насильства за ознакою статі» (Постанова
КМУ №658 від 22.08.2018) основні положення законодавчих актів виконуються у
повному обсязі, а саме:
-
З 2017-2018 навчального року впроваджується навчальна
програма курсу за вибором «Кроки до порозуміння» для учнів 10 класу;
-
З 2017-2018 навчального року впроваджується виховна
програма «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів
8-11 класів
-
Щорічно проводяться виховні та інформаційно-просвітницькі
заходи (години спілкування, бесіди, тренінги, заходи з використанням настільних
соціальних ігор) з учасниками освітнього процесу з питань запобігання та
протидії насильству, в тому числі в рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти
насильства»
-
Щорічно проводяться групові та індивідуальні психологічні
та соціально-педагогічні діагностичні опитування з питань запобігання та
протидії насильству щодо дітей для учнів 1-11 класів «Зазирни в очі дитині».
-
Систематично проводяться індивідуальні та групові
консультації практичного психолога, соціального педагога за запитами з боку
учасників освітнього процесу.
-
Визначено уповноваженого спеціаліста з числа працівників
закладу для проведення невідкладних заходів реагування в разі виявлення фактів
насильства та/або отримання заяв/повідомлень від постраждалої особи/інших осіб.
-
Заведений журнал реєстрації фактів виявлення(звернення)
про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі за формою
згідно з додатком 1 Порядку.
Немає коментарів:
Дописати коментар