17 липня 2018 р. Пахалюк Юлія Ільдусівна, представник
Пришибської ОТГ, у м. Полтава відвідала черговий семінар-тренінг для посадових
осіб виконавчих комітетів ОТГ, відповідальних за взаємодію із засобами масової
інформації на тему «Основи комунікаційної стратегії ОТГ ».
Він навів конкретні приклади вдалого застосування обох видів
комунікацій для створення ефективного медіапростору ОТГ Полтавщини. А про створення позитивного іміджу громади учасники
семінару дізнались від бренд-стратега Василя Дудниченка.
Для того, щоб покращити
взаємодію з громадськістю, більша частина об’єднаних територіальних громад,
зокрема Пришибська, продовжує роботу над покращенням контенту своїх сайтів та
сторінок у соціальних мережах.
Однак, деякі громади вже
налагодили систематичний випуск власних інформаційних бюлетенів.
Тож, про основні тренди
сучасного медіапростору, потреби й проблематику громад та шляхи їх вирішення, а
також як правильно донести до читача важливу інформацію доступно і цікаво,
йшлося під час засідання круглого столу «Основи комунікаційної стратегії для
ОТГ».
Чому б і нам не подумати про власне періодичне видання? Та й сторінка у Фб була б не зайвою!
ВідповістиВидалитиЗгодна!
ВідповістиВидалити